Reklamacje i zwroty

Szanowni Klienci,

Dziękuję za zakupy w moim sklepie. Chcę, abyście byli w pełni zadowoleni z moich produktów. W przypadku konieczności zwrotu lub reklamacji, proszę o zapoznanie się z poniższą procedurą.

ZWROTY:

  1. Prawo do zwrotu: Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.
  2. Warunki zwrotu:
    • Towar musi być w stanie nienaruszonym (nieużywany, z metkami, w oryginalnym opakowaniu).
    • Biżuteria personalizowana nie podlega zwrotowi.
    • Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
    • Proszę o dołączenie wydrukowanego i wypełnionego formularza zwrotu/reklamacji.
  3. Jak złożyć zwrot:
    • Wyślij do mnie e-mail (kontakt@minigreeny.pl ) z informacją o chęci zwrócenia towaru (skan lub zdjęcie formularza zwrotu).
    • Zapakuj zwracany produkt i zabezpiecz go przed zniszczeniem w transporcie (zgnieceniem, zamoczeniem lub zabrudzeniem). Do paczki włóż wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu
  1. Adres do zwrotu:
    • Proszę o odesłanie towaru na poniższy adres:
MiniGreeny
Monika Majtyka-Nieznańska
ul. 
Andersa 9,  33-100 Tarnów
lub
Paczkomat InPost TAR10A,
ul. 
Czarna Droga 77,  33-101 Tarnów
    • Paczki są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmuję paczek za pobraniem i nie biorę odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.
       5.  Zwracane środki: Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru.

REKLAMACJE: 
    1. Prawo do reklamacji: Klient ma prawo do reklamacji towaru w przypadku stwierdzenia wady.
    2. Warunki reklamacji:
    • Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
    • Proszę o dołączenie wydrukowanego i wypełnionego formularza zwrotu/reklamacji.
          3.  Jak złożyć reklamację:
      • Wyślij do mnie e-mail ( kontakt@minigreeny.pl ) z informacją o chęci zwrócenia towaru (skan lub zdjęcie formularza zwrotu) oraz zdjęciami dokumentującymi wadę
      • Zapakuj reklamowany produkt i zabezpiecz go przed zniszczeniem w transporcie (zgnieceniem, zamoczeniem lub zabrudzeniem). Do paczki włóż wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu
    1. Adres do reklamacji:
      • Proszę o odesłanie towaru na poniższy adres:
    MiniGreeny
    Monika Majtyka-Nieznańska
    ul. 
    Andersa 9,  33-100 Tarnów
    lub
    Paczkomat InPost TAR10A,
    ul. 
    Czarna Droga 77,  33-101 Tarnów
      • Paczki są przyjmowane wyłącznie pod tymi adresami, nie przyjmuję paczek za pobraniem i nie biorę odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane.
    1. Rozpatrzenie reklamacji: Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta wszelkie koszty związane z reklamacją, jak np. dostarczenie i odesłanie towaru ponosi w całości sprzedawca.
    2. Reklamacja nie obejmuje:
      • Uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowego użytkowania i konserwacji biżuterii, np. zarysowania, odbarwienia.
      • Mechaniczne uszkodzenia np. zerwanie biżuterii, pęknięcie
      • Naturalne zużycie produktu (np. starcie koloru)

    Szczegółowe informacje na temat zwrotu i reklamacji, zostały zapisane w Regulaminie Sklepu


    KONTAKT:

    W przypadku pytań lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu:

    Dziękuje za zakupy i zaufanie!